گواردیولا:در لالیگا قهرمان نخواهیم شد
 
ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

 

در کنفرانس خبری بعد از این مسابقه گواردیولا درمورد محرومیت لیونل مسی ازحضور در دیدار بعدی تیمش گفت:« همه می خواستند که مسی استراحت کند. پس او هفته آینده به استراحت خواهد پرداخت. مثل په په.»

مربی جوان بارسا کاهش فاصله 10 امتیازی با رئال را خیلی سخت می داند.او دراین باره گفت:« فکر نمی کنم که قهرمان لالیگا شویم. بعید می دانم که بتوانیم به رئال مادرید برسیم. در لالیگا قهرمان نخواهیم شد؛ چون نمی توانیم این فاصله را جبران کنیم ولی به رقابت ادامه خواهیم داد.»

 

پپ درمورد برد تیمش مقابل اتلتیکومادرید به این نکته اشاره کرد که سفید و قرمزها در نیمه دوم بازی، عملکرد خوبی داشتند:« بارسلونا به خوبی می داند که چطور باید واکنش نشان دهد و در پایان به برد برسد. ما در ابتدای نیمه دوم با یک اتلتیکوی خوب مواجه شدیم ولی می دانستیم چطور باید سبک بازی خودمان را پیاده کنیم و در بازی به پیروزی برسیم.»

گواردیولا با تمجیداز لیونل مسی و توانایی های لیدری اش گفت:« لیدر کسی است که زمانی که تیمش به او نیاز دارد، گام به جلو بگذارد و لیونل در طول 4 سال این کار را به خوبی انجام داده.»

گواردیولا در بخش پایانی صحبتهایش درمورد غیبت پیکه در این دیدار به این نکته اشاره کرد که پیکه در جریان وارم آپ با مصدومیتی جزئی مواجه شد و مجبور به بانداژ کردن شد واز همین رو در این دیدار به عنوان بازیکن ثابت به زمین نرفت

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان